فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید
سرخط خبرها

پخش نیمه‌کاره یک سریال دیگر در شبکه نمایش خانگی| ادامه «شبکه مخفی زنان» به فصل دوم رسید

  • کد خبر: ۱۳۱۱۵۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
پخش نیمه‌کاره یک سریال دیگر در شبکه نمایش خانگی| ادامه «شبکه مخفی زنان» به فصل دوم رسید
پخش سریال ۳۰ قسمتی کمدی-تاریخی «شبکه مخفی زنان» با پخش قسمت دوازدهم متوقف شد و در اقدامی عجیب ادامه نمایش این سریال به فصل دوم موکول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال«شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با پخش قسمت دوازدهم به پایان فصل اول خود رسید. این اتفاق در حالی افتاد که تا پیش از این در هیچ خبری اشاره‌ای به این موضوع که سریال قرار است در دو فصل پخش شود، نشده بود.

سریال شبکه مخفی زنان در واقع بدون اطلاع رسانی به پایان فصل اول خود رسید. معمولا پلتفرم‌ها در صفحه مخصوص سریال و در بخشی که اختصاص به عدد مربوط به قسمت سریال دارد عنوان «پایان فصل اول» را حک می کند اما این اتفاق در اینجا نیفتاده است.

تنها اطلاع رسانی انجام شده درباره پایان فصل اول فقط در بخش «آنچه گذشت» اتفاق افتاده است. در این بخش که خود افشین هاشمی روای آن است بعد از شرح اتفاقات قسمت‌های گذشته و در‌لحظه‌ای که تیتراژ شروع می‌شود، هاشمی اعلام می‌کند که این قسمت پایان فصل اول سریال است.

چهار روز از پخش قسمت دوازدهم و اعلام رسمی پایان فصل اول سریال گذشته، اما درباره شروع فصل دوم هیچ خبری منتشر نشده است. با توجه به اینکه این سریال ۳۰ قسمت است و تمامی قسمت‌های آن تصویربرداری شده، ۱۸ قسمت از سریال باقی می‌ماند که قاعدتا باید در قالب فصل دوم پخش شود. اما هنوز زمان پخش فصل دوم معلوم نشده است.

سریال در فصل اول در نقطه پر تعلیقی هم به پایان میرسد. زنان میرزا محمدخان زنبورکچی که هرکدام به شکلی جداگانه به تماشای سیرک تفلیس دعوت شده‌اند، میرزا را در بیرون محوطه سیرک می‌بینند و به سوی او میروند. میرزا با دیدن آن‌ها فرار می‌کند و این چهارزن باهم روبه رو می‌شوند و داستان در همین نقطه به پایان می‌رسد.

شبنم مقدمی در نقش «سلطان»، شقایق دهقان در نقش «بلور خانم»، مونا فرجاد در نقش «مخمل» و یلدا عباسی در نقش «شکربانو» بازیگرانی هستند که در سریال شبکه مخفی زنان نقش همسران میرزا محمود خان زنبورکچی را بازی می‌کنند.

سریال شبکه مخفی زنان طبق آنچه که در تیتراژ آمده یک سریال سی قسمتی است. در تیتراژ این سریال وقتی لوگو روی تصویر می‌آید عبارت درام کمدی در سی پرده زیر لوگو نقش می‌بندد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->